Khamis, 2 Julai 2009

Kenapa Saya Menghasilkan Panduan Ini

Saya telah menyimpan rahsia ini selama 5 tahun. Saya memang sangat bersimpati dengan wanita lain yg bermisai namun saya segan untuk menanyakan secara direct "nak buang misai tak?". Saya fikir soalan begini tentu akan membuat air muka mereka berubah.

Jadi kini cara terbaik untuk membantu anda dan wanita bermisai yg lain, adalah melalui 'atas angin' seperti ini. Ya, saya tidak kenal anda maka tak ada sebab untuk anda malu lagi :)

Kalau nak membantu, kenapa dikenakan harga pula? Anda mungkin bertanya.

Harga itu adalah harga MASA yang telah saya curahkan untuk menghasilkan nota panduan ini. Saya telah menghabiskan masa hampir sebulan untuk menulis dan mengolah panduan ini supaya anda mudah belajar teknik ini melaluinya. Malah saya juga bersusah payah melukis gambarajah (walaupun saya tiada bakat melukis) supaya anda mendapat gambaran lebih jelas lagi. Saya menapisnya berkali2 supaya ia tidak meleret2 atau mengelirukan anda.

Dan yg lebih ekonomi lagi, bolehkah anda mengupah seorang mentor untuk mengajar anda apa yang anda ingin pelajari dgn kadar RM20?
Jika anda masih rasa ia mahal, sila rujuk satu lagi catatan saya di s i n i.

Saya yakin anda akan dapati nota atau manual ini berbaloi dgn duit yang anda laburkan. Walaupun saya tiada bersama anda untuk mengajar anda, anda boleh sentiasa merujuk saya kembali melalui 019-2685654 atau email adia_aqua@yahoo.com. (^-^)